יום שישי, 19 בדצמבר 2008

החלקה יפנית

אם ננסה לבחון את שיטת החלקת השיער הטובה ביותר הקיימת היום בתחום, נוכל לזהות בצורה ברורה את עליונותה של שיטת החלקה יפנית. החלקה יפנית היא טכנולוגיה חדשנית בהחלקת השיער הפגום או המתולתל. החלקה יפנית מקורה ביפן, שם הומצאה שיטה מהפכנית בהחלקת השיער. החלקה יפנית היא תהליך מורכב שגורמת להחלקת השיער לתקופה ארוכה. החלקה יפנית עוזרת לנשים בעלות שיער פגום או מתולתל להינתק מהסיוט של סוג שיער כזה, החלקה יפנית נותנת שיער חלק, בריא ויפה לעין. אחד היתרונות הבולטים של החלקה יפנית טמון בחומרים הכימיים והטבעיים המשמשים בהחלקת השיער. כל מי שעושה החלקה יפנית נהנית ממגוון מינרליים וויטמינים שחודרים למעמקי השיער ומפרקים את ההרכב של השערה.

שיטת החלקה יפנית משנה את המבנה הפנימי של השערות מצד אחד. מצד אחר, החלקה יפנית משנה את המבנה החיצוני של השיער ותורמת בצורה ניכרת לשיפור מראהו של השיער הפגום או המתולתל. החלקה יפנית היא שיטה טובה להחלקת השיער הן מבחינה בריאותית והן מבחינת המראה. החלקה יפנית תורמת מבחינה בריאותית לחיזוק השיער ולטיפוחו באמצעות חומרים טבעיים וכימיים שאינם משמשים בשיטות החלקה אחרות. החלקה יפנית גורמת לשיער חלק במיוחד לתקופה ארוכה. החלקה יפנית שומרת על שיער חלק לתקופה ארוכה, ברוב המקרים החלקת השיער באמצעות החלקה יפנית שומרת על שיער חלק לצמיתות. לאחר ביצוע החלקה יפנית תהנה האישה משיער חלק, בריא ויפה לעין.

הייחודיות של החלקה יפנית נמצאת באורך הטיפול שנמשך לא מעט זמן. החלקה יפנית היא שיטה שמשנה את הרכב השיער ביסודיות לכן סביר שהיא תימשך לפחות שעתיים, במקרים מסוימים תהליך החלקה יפנית נמשך עד חמש או שש שעות, תלוי באיכות השיער ובסוגו. החלקה יפנית נותנת שיער חלק כבר אחרי הטיפול הראשון. אבל כל אישה שעוברת את "החוויה" של החלקה יפנית נדרשת לעבור עוד טיפולי חיזוק לאחר ששה או שבעה חודשים, תלוי בסוג השיער. החלקה יפנית היא שיטה שמתאימה לכל סוגי השיער, אבל החלקה יפנית דורשת אורך שיער של לפחות 5 ס"מ.

צעד חשוב לפני ביצוע החלקה יפנית, הוא בדיקת אם מעצב השיער אליו פונים בעל מומחיות ומיומנות בביצוע החלקה יפנית. לא כל ספר או מעצב שיער יכול לבצע החלקה יפנית בצורה טובה . יש לזכור, החלקה יפנית היא תהליך ארוך ומסובך, רק מעצבי שיער מומחים בביצוע החלקה יפנית יוכלו למקסם את מראה השיער. החלקה יפנית דורשת מצוות המספרה שעוסקים בתחום לעבור הכשרה מקצועית מתאימה.לרמת המיומנות של מעצב השיער יש השפעה על התוצאות שנקבל מביצוע החלקה יפנית, במיוחד כאשר מדובר על שיער פגום או מתולתל במיוחד, כן הידע של מעצב השיער והמיומנות שלו משחקים תפקיד מרכזי בהשלמת טיפול החלקה יפנית מוצלח ואיכותי.

החלקה יפנית הופכת להיות אטרקטיבית ומבוקשת יותר בתקופת הקיץ, שבה הפן אינו מחזיק מעמד מול הלחות הגבוהה. החלקה יפנית עושה את תפקידה בתקופה כזו והיא מצליחה לשמור על השיער חלק ובריא. החלקה יפנית הוכיחה את עצמה מול שיטות החלקת שיער אחרות. החלקה יפנית מאפשרת לאישה שליטה מלאה בעיצוב השיער שלה לפי טעמה ללא כל תלות בסוג השיער לפני ביצוע החלקה יפנית. החלקה יפנית הופכת כל שיער פגום או מתולתל לכלי בידי האישה אותו תוכל לעצב לפי רצונה. אחרי ביצוע החלקה יפנית יהיה קל לצבוע את השיער, מעצבי שיער אינם ממליצים על החלקה יפנית וצבע שיער בו זמנית, הם ממליצים לצבוע את השיער לפחות שבוע לאחר ביצוע החלקה

תגובה 1: